torsdag 21 maj 2009

sol igen

Så skiner solen äntligen igen och jag är inomhus helt slut efter en intensiv vecka och förkylning i kroppen. Jag skall nog masa mig ut och få lite sol så småningom. Jag har hittat en 60-tals klänning med härliga sommarfärger på second hand. Den är dock lite stor så jag måste ha en kofta till för att det skall se bra ut.
Jag vet inte om jag skall ha den på avslutningen,får se om jag hittar någon mer passande.

kofta och strumpbyxor HM,resten second hand

kofta och linne HM,resten second hand

närbild på rosa halsband second hand

15 kommentarer:

Madeleine sa...

men åh vilka fina strumpbyxor!
var det längesedan du köpte dem?

Sassy sa...

Klänningen är helt underbar, jag vill ha en likadan! Och den blev extra fin med rosa strumpbyxor till!

Seeker sa...

Love the colour combo of the first outfit and the second is very elegant.
Nice necklace.

xoxo

anna sa...

så fint, second hand är bäst!

Angel.Pearls sa...

Den gröna mönstrade var fin! Krya på dig!//Eva

Erika sa...

Den gröna klänningen ser jättefin ut!

syren sa...

Den översta bilden gillar jag. Härliga färger!

Little Peaché sa...

Sv: Åh så tjusigt!

Jo jag får la lägga upp ordentliga bilder på loppisfynden snart! =)

kram på dig

Marikka sa...

Den gröna klänningen är väldigt fin.

Att ha det gott sa...

du hittar så mycket fint på second hand

Malin sa...

Den gröna klänningen var helt i min smak!! :-)

Julia sa...

Snyggt!

Sara P. sa...

urtjusiga färgkombinationer!!

DoreDoris sa...

Den gröna klänningen var fantastiskt fin och blir ju perfekt till de härliga strumpbyxorna!

Bim HD sa...

ojojoj, bara ÄLSKAR den gröna mönstrade klänningen!!! hur underbar som helst jö... suck...
Må så grankott...
hm, kanske bör tillägga - kollade INTE på melodifestivalen 1961 om du undrade - men LÅTEN hängde med under uppväxten. Siwans är kul då hon ju gör den... fel - så, Lill-Babs vinner på rätt... alltså, beroende på humör vinner de, hihi...
Dock var det väl mest EN kanal på tvn, därav dåligt utbud på annat än , Hyland? Kom väl en till senare... minns att man satt kl 18 och väntade på att stadshuset skulle lyfta - höjdpunkten på kvällen för start av tv-progg... sen, minns man inte så mycket - bara det är nostalgi, tihi...

 
Shopping och Mode Topplista Favoritlistan.se bloggping BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se