fredag 18 juni 2010

sista kvällen med gänget

I går kväll var jag ute och åt middag med arbetskamraterna. Vi åt en grill och tapasbuffe och lyssnade på ett bluesband. Det var riktigt trevligt.
Jag valde mellan en svart vit outfit eller en brokig 80-tals klänning och jag valde 80-talet!
Sonen har åkt till Jönköping med en kompis på Dreamhack,det är ett jättestort LAN. Han kommer hem tisdag natt.
I dag skall jag nog kika lite på det kungliga bröllopet på tv. Hoppas att dom klarar sig från regn!
80-tals klänning röda korset
benvit 60-tals blus med krås

12 kommentarer:

Librarybeth sa...

Ah, skönt med sommarlov kan jag tro! Ha en skön lördag!

Angeliqa sa...

Vad gott med grillmat!
Både utstyrslarna var fina men jag gillar den sista bäst.

Tigris Predikantan sa...

Solen skiner och det är varmt = grillväder!
:)

Laura Tenshi sa...

Love the dress in the first picture. Such a beautiful print

fröken lila sa...

jag tycker det är kul att kunna välja bland sá mánga stilar - eller hur? sá kan man plocka beroende av humör, väder, färg, ja, precis vad som helst!

little Peaché sa...

sv: ja jag tycker också det är bättre att använda vintagepälsar än att kasta det.

kram på dig

little Peaché sa...

sv: gud så roligt att du också vill ha shortsen! då vet man att man gjort ett himla bra köp!

Stor kram på dig

tobbs sa...

du hade söt liten blogg, du måste bara kolla kissies snygga dans i hennes musikvideo på www.tobbs.se ;)

SLÄNG IN EN KOMMENTAR EFTER OCKSÅ! ;)

amanda löwenberg sa...

Åh så kul! Fin klänning!

Lisa sa...

finaste du

Seeker sa...

Very elegant!!!
Hope you're having a nice weekend
xoxo

Camilla sa...

Hoppas att du hade det trevligt med "gänget".
Brudparet klarade sig i från regn och det var ju bra.
Vilket fantastiskt vackert bröllop det var.
Ha en bra dag och kram på dig!

 
Shopping och Mode Topplista Favoritlistan.se bloggping BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se