lördag 4 september 2010

förkyld

Denna arbetsvecka har känts lång. Jag har varit så förkyld hela veckan och har varit alldeles för trött för att blogga när jag kommit hem. Jag är inte helt kry ännu och har svårt att sova för en irriterande hosta.
Jag ser att jag fått många frågor och jag får nog ta och dela upp svaren lite. När det gäller favoritfärg så kan jag inte bestämma mig.Jag tycker om alla färger lika mycket. Jag har faktiskt inte så många garderober till förfogande,bara tre stycken och de är fulla!
Jag rensar dock med jämna mellanrum och skänker till röda korset. På så vis får jag plats med nya secondhandfynd!
Mina favoritplagg i garderoben är nog de plagg jag köpt senast. Just nu gillar jag en svart klänning med spets och en svart hatt!


svart klänning med spets

hatt framifrån

hatt bakifrån

24 kommentarer:

Anonym sa...

I really like your new things :).

c.. sa...

Åhh va fint ! hoppas du kryar på dig snart!

Camilla sa...

Hoppas att du kryar på dig snart!
Ha en underbar lördag!
Kram!

Miruschka sa...

Det är många här i bloggvärlden som dras med förkylningar, liksom i "riktiga" världen.
Ta det lugnt nu i helgen så du känner dig piggare igen!
Kram

Anna Eleonor sa...

Krya på dig!

amanda löwenberg sa...

ÅH så fina saker! Kul att du är tillbaks, blev nästan lite orolig där ett tag! Trevlig helg!

IngelaMollly sa...

Vilka snygga fynd, hoppas du mdår bättre nu*?

Anta Snaque sa...

Välkommen tillbaka till bloggvärlden! Hoppas verkligen att förkylningen, och speciellt hostan, snarast ger sig! Det är hemskt att inte få sova.
Ett litet tips: På "Bättringsvägen" råder ingen hastighetsbegränsning!

minnja sa...

So lovely, esp. the black dress


http://minnja.blogspot.com/

TUSEN VASER sa...

Krya på dig! Helgerna vill man ju vara frisk...läcker hatt!

♥ Carina ♥ sa...

Tittar in och önskar dig en skön söndag.
Och lämnar en hög med krya på dig kramar...

Anonym sa...

WOOOOOOW vilka sköna bilder & en helt fantastisk klänning.... en så kan jag tänka mig att dö för!

Agneta

Gunilla sa...

Stackare! Typiskt att du blivit förkyld nu när skolan börjat. Själv har jag klarat mig hittills... Denna lediga söndag ska jag lägga all energi på en välbehövlig garderobsrensning. Hoppas du snart får krafterna tillbaka.

Att ha det gott sa...

Mycketfint
Jag är så sugen på hatt men passar inte i det

Natasha sa...

Underbart fina köp! Krya på dig!

A sa...

Oj, jag tycker om din hatt!

Diva sa...

Hej! Ville bara tacka för din kommentar på min blog när jag firade 1+ år! Har haft så himla mkt att göra att det blvit väldigt lite bloggande... Men jag jobbar på det!

wiper sa...

Jag är också förkyld men det har inte brutit ut helt än. Jättefin klänning och hatt. Min mamma har haft nåt liknande men själv har jag aldrig haft hatt.

Hoppas du mår bättre nu

Ha en fin dag
kram

Daniel sa...

Röda korset å secondhand... du e för härlig! Lika attityd som jag hatr!

Tummen upp! Å krya vännen!!!!

Lysande ögonblick! sa...

KRYA PÅ DIG!!!!

Vicki sa...

Tycker alla är förkylda nu. Dessa förkylningtider har börjat tidigt i år märker man.

Hoppas du blir bättre snart.

Vicki

Kashaya sa...

Vad fin klänningen var! Hoppas du känner dig bättre nu.=)

Kajsa sa...

vilken fantastisk svart klänning!

Jorunn sa...

Spetsklänningen var jättesnygg!

 
Shopping och Mode Topplista Favoritlistan.se bloggping BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se