torsdag 19 mars 2009

smile

Så var det torsdag och bara en arbetsdag kvar till den efterlängtade helgen!
dagens höjdpunkt var när jag var till Ica Maxi och handlade . När jag stod vid brödet så får jag syn på bland det sötaste jag sett. En liten parvel på drygt året som kikar fram bakom sin pappas axel. Det ljusafjuniga håret står rätt upp och när han ser att jag tittar på honom ler han världens smajl och vinkar med sin lilla hand och säger
-hej! hej!
Vilken liten solstråle!
jag ser hur han hälsar på en massa människor sedan. Hoppas att han får fortsätta känna samma glädje och tillit till omvärlden när han blir större!
I dag tog jag på min 7o-talsskjorta. Jag gillar de långa krag snibbarna!
väst Lindex,resten secondhand

10 kommentarer:

Parapluie sa...

Your boots are great!

Anonym sa...

Tack!
Visst är de härliga de små.
Helt ofläckade och fria från fördommar!
Livet leker varje sekund!

Kram

Anonym sa...

Ja man ska lära av dessa barn...dom har den rätta attityden och glädjen till livet//C

Anonym sa...

Ja, tänk om alla kunde behålla den spontana glädjen hela livet :-) Ha en skön kväll!

Vicki sa...

Längtar också tills i morgon när det äntligen är fredag!! Ska bli så skönt att koppla av denna helg efter denna veckans jobb.

Vicki

Malin sa...

Å, vad snyggt!

Anonym sa...

sv:
tack så mycket!
ja den är fin som tusan. okej, så förtjusande!

Seeker sa...

Love the vest and that's a great blouse

xoxo

Anonym sa...

Snyggt!

Anonym sa...

åh, sådan saker gör verkligen en hel dag!! Och hoppas som du skrev att den glädjen håller i sig livet ut.

 
Shopping och Mode Topplista Favoritlistan.se bloggping BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se