torsdag 29 juli 2010

Nu har vi kommit hem efter en liten tripp till den kungliga huvudstaden. Jag har sprungit runt i secondhand butiker som beyond retro,Judiths second hand och sko dig,det är en helt underbar butik med jättefina secondhand skor,en del ser helt oanvända ut. Den ligger på Hagagatan 4 och den rekommenderar jag varmt!
Jag köpte en hel del tjusiga klänningar,bilder kommer senare. Nu orkar jag inre kamma till mig. Jag tänker ligga i soffan och läsa deckare! Vinnare av tidningen "stilmönster" vanns av Jenny med den fina bloggen
Jema Kitsch maila din adress till mig så skickar jag tidningen.
Simma lugnt!
gotländska deckarförfattare

18 kommentarer:

Camilla sa...

Hallå!
Och välkommen tillbaka!
Receptet kommer i morgon på min blogg.
Ha det bäst!
Kram!

Smaragdalena sa...

sv: Tack så mycket, snälla du!!

Jenny Oak Fae sa...

Åh vad glad jag blev, ska genast maila dig!!!

: )

KRAM

Merja sa...

Tack för tipset! Ska skriva upp adressen. Kul att se nya butiker:)

Lisa sa...

sv: ja, du är ju lite äldre än mig, så förstår att du skulle kunna kryssa i en hel del! :)

Angeliqa sa...

Jag ser fram emot att få se alla dina fynd. Judits är en av mina favoritaffärer i huvudstaden men det är lite väl dyrt där för min smak.

wiper sa...

Grattis till hon som vann. Hon har verkligen en läcker blogg.

God morgon får jag säga eftersom klockan är över midnatt ;)

kram

Lie sa...

Sv, ja jag hittade mig allt en massa gobitar!

amanda löwenberg sa...

Åh så kul! Stockholm har fina second hand butiker, men det kan bli dyrt! Ska bli kul att se klänningarna!

sv: Jaha va kul! Min mamma kommer därifrån, så jag har en del släkt här! Det är en så himla fin stad!

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

åhhhh judits jag bor ovanpå=) på Hornsgatan-min aorta!

L.O.V.E

Kashaya sa...

Skoaffären har jag missat, den måste besökas någon dag.=)

Sv. Blev lite "nya" böcker på Erikshjälpen.

Att ha det gott sa...

Ser fram emot att se klänningarna

Anonym sa...

och till veckan är det min tur att åka till Stockholm. Det vankas bröllop men jag ska se till att hinna med lite loppisjakt också.

IngelaMollly sa...

Härligt du verkar ha haft det och så avundsjuk jag blir på dig som kan stanna hemma och läsa...

Natasha sa...

Vad härligt du verkar ha haft det!

Malin I Form sa...

Mycket bra böcker!

Marikka sa...

Mari Jungstedt gillar jag med.

Anonym sa...

Det var bland annat böcker av just dom två som jag hamstrade när vi var i Sverige härom sistens :-)

 
Shopping och Mode Topplista Favoritlistan.se bloggping BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se