tisdag 20 januari 2009

Jag är inte helt kry ännu och kommer att stanna hemma i morgon också. Hade nog feber i natt vaknade ideligen och mådde illa. Hörde när jag ringde till skolan att 10 elever i klassen var hemma och sjuka och nu går det visst magsjuka också brrrr.Det blir ingen dagens outfit denna dag heller och det är nog lika bra för jag är ingen vacker syn med håret på ända och långkalsonger med matchande fleece och så pricken över i ett par håliga tofflor.
Jag visar en bild på en betydligt tjusigare person. Bilden är hittad på facehunter
.

16 kommentarer:

Anonym sa...

svar: Tack :) Den gick hur bra som helst :) hur är det med dig?

Anonym sa...

Hihi.. det är rätt kul o se hur folk ser ut när dem går hemma oxå.. men visst är det skönt med myskläder, speciellt när man e sjuk.
Hoppas det känns något bättre idag!

Anonym sa...

Krya på dig

Anonym sa...

Oj oj, det är hemskt med magsjukorna. Hoppas du blir bra snabbt!

Anonym sa...

krya på dig!

Anonym sa...

Det är ju inte alls bra att vara sjuk. Krya på dig!

Anonym sa...

Krya på dig!!!//C

Anonym sa...

Sv:Nej jag har inte hört talas om Zorn... kanske om jag ser det?
Vad är det för något?

Hur var din dag idag?

kram på dig hjärtat

//Little Peaché

Anonym sa...

sv:
tack! Ja, fast det är i perioder :)

Seeker sa...

What a style...!!!!
Really great, love the coat

xoxo

Petra sa...

Stackare, krya på dig nu!!! Jag är också krasslig men piskar mig själv att gå till jobbet. Inte så smart...

Anonym sa...

Hoppas att du mår bättre idag! Jag mår finemangs idag hehe.. har ju shoppat idag :)
Kram

Anonym sa...

Sv: Då ska jag genast googla honom.Och jag antar att även denna klänning är för stor för dig? =)

Kram på dig

Anonym sa...

Krya på dig, och hoppas att du slipper magsjukan nu!

Anonym sa...

Åh du stackare.. vet verkligen hur det känns.. Slutade just precis nu med min antibiotika kur och känner mig inte hundra procent ännu.. Hoppas du kryar på dig!

Anonym sa...

Hennes blus är fantastisk!

 
Shopping och Mode Topplista Favoritlistan.se bloggping BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se