fredag 2 januari 2009

ny frisyr

Har varit in till stan i dag och klippt mig och tonat håret. Efter det sprang jag på rean och gjorde en massa fynd!
Jag var förbi röda korset också och köpte en vinröd,plisserad kjol. Jag skall nog sy in den lite i midjan.
Sen var jag och handlade mat också och var helt slut när jag kom hem. Man blir trött av att springa på stan. Jag ser lite "drogad" ut på bilden.

Kjol second hand,topp Lindex,kofta HM,halsband Lindex
scarf och smycken second hand,visst är glasögonfodralet gulligt!

24 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med ny frisyr,klippte mig innan jul. Vad fina saker och kläder du köpt. Fina bilder.

Anonym sa...

najs!

du ser jättefi ut jueh! =)

Anonym sa...

Snygga grejer! Ha ett skärp i midjan så slipper du sy =) fin färg! sy upp den kanke?
ulrika colorelle.blogg.se

Anonym sa...

I love your hair - you look so beautiful :).

Anonym sa...

Nu har jag, som ny besökare, suttit och läst massor i din blogg. Den är jättebra och du är väldigt chic.

Anonym sa...

du blev ju jättefin
Trevliga saker du fyndat

Anonym sa...

Du ser inte det minsta drogad ut, utan riktigt smashing! Wow, så himla cool friusyr och så snygga kläder!

Anonym sa...

Just det: gott nytt år i efterskott!

Anonym sa...

Your new haircut looks super chic! And great finds at the sales too!

The colour of the pleated skirt is gorgeous. Vinröd is one of my fave colours.

Cheryl Marie Cordeiro

Anonym sa...

Vilken snygg frisyr. Jag måste ta och beställa tid nu känner jag.

Anonym sa...

Väldigt snyggt; både frisyr och kläder.

Miss Agda sa...

Vilka fina fynd!

Anonym sa...

svar: hehe, ja visst är den cool. Tänk att vara klädd i tidningspapper ;)

Anonym sa...

Sv: Ok :) Ja, som sagt är man ju väldigt olika när det kommer till rea.

Anonym sa...

roligt med ny frisyr.fina saker.

Anonym sa...

snygg blogg <3

kram/Nina

Siska sa...

it looks very good!

Hemmabloggaren sa...

Tuff frippa, passar dig jättebra!

Vicki sa...

Ens ledighet går så snabbt. Snabbare än man tror man tror man ska hinna med så mycket.

Har det blivit någon bra film ännu?

Vicki

Anonym sa...

jag är heller inte så förtjust i snön men eftersom de inte varit så mycket i år så är de kul:) men jag älskar sommar mest:)

Anonym sa...

På 80 talet var en bra tid och mycket trevligt hände. Rätt gissat. Kom in och lyssna till the killers. kram

Seeker sa...

You look lovely, and what great accessories.

Happy 2009

xoxo

Angel.Pearls sa...

Tack för hälsning hos mej!Grönt är skönt..är man så smal är det snyggt med markerad midja! Gott Nytt År// Eva

Anonym sa...

Nej, vilket sött fodral!

 
Shopping och Mode Topplista Favoritlistan.se bloggping BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se